loading...
۩۞۩ سلامت ۩۞۩
اکبری بازدید : 124 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)
amiryeganehh

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر یگانه به نام عشق رویایی با لینک مستقیم
دانلود آهنگ عشق رویایی از امیر یگانه
ترانه و آهنگ : امیر یگانه | تنظیم : محمدرضا رهنما
میکس و مستر : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ عشق رویایی با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Amir Yeganeh – Eshghe Royaei

 

متن آهنگ امیر یگانه عشق رویایی

میشه فهمید حالم بهتره
داره اون روزای سخت می گذره
میشه فهمید دلیلش توئی
این همه خوبیت دور از تصور
با تو فهمیدم میشه هنوز رسید یه روز به عشق واقعی
این بدون که دیگه فکر نمی کنم به جز به چیز دیگه ای
من و تو کنار هم بهترین روزا رو پیش رو داریم
تو رو دارم همین بسه دنیا رو زیر پامون میذاریم
من و تو کنار هم بهترین روزا رو پیش رو داریم
تو رو دارم همین بسه دنیا رو زیر پامون میذاریم
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر یگانه بنام عشق رویایی

♫♫♫♫♫♫
قبل تو واسم غشق فرقب داشت و
این که تو بهم نشون دادی یه دنیای دیگه رو
بهم دادی این احساس تازه رو
که از ناب دنیا آوردی منو
واسه ی عشق رویایی آماده شو
واسه ی عشق رویایی آماده شو آماده شو
من و تو کنار هم بهترین روزا رو پیش رو داریم
تو رو دارم همین بسه دنیا رو زیر پامون میذاریم
من و تو کنار هم بهترین روزا رو پیش رو داریم
تو رو دارم همین بسه دنیا رو زیر پامون میذاریم

 


 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 816
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 18,291
  • بازدید کلی : 82,319
  • امکانات سایت